become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 25, 2011

HaRi ISniN inI.....

Td Dlm Kul 8 setengah pagi sampai kul 12 tengahari aku menginterbiu student yang nak melanjutkan pengajian ke peringkat dip n dip. lanjutan....
nak di kongsikan bersame ceritera aku ari ni...hehehhehehe... kelakar2 sambil mengeletek diri sendiri dan bergolek di depan pc...hahahaha
ade lah sorang x-student iaitu lepasan ILP di utara ni, lawak giler....aku tanye banyak-banyak patah soalan die boleh jawab satu je...bile aku suh die terangkan bidang yang penah di pelajari dlu, bole pulak die main gosok2 idung lah,main2 janggut lah...sengeh2 lah....ish rase cam nak bagi penumbuk naruto n pelempang hantu kak limah balik umah je...bile i suruh terangkan gas2 yang terdapat dalam penyaman udara, hah ambik ko satu haprak pon aku x paham...ye la itu kan bukan bidang i..saje jew bagi soalan2 menghiburkan hati, yang paling kelakar bile i tanye cam mane kefungsian econ menyerap haba dan melepaskan haba...student tu pon menjawab ngan konpidennye mengikut kelogikkan beliau" cam ni cik mcm manusia sedut udara dari atas dan lepaskannya dekat bawah"....aik ape kah itu???? adakah i yang tersalah tafsir????terhibur gak ati ni bile tgk gelagat2 bdk2 nie....insyallah ye candidate if u ade rezeki dapatlah u sambung belajar....bagus tu niat2 anda mengupgrate kan diri dalam mencari ilmu amatlah mulia....insyallah...

No comments:

Post a Comment