become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

hari ni terasa sejuk....mee sup n air sirap sbg pemanas badan...


pagi td mase bkfst aku belilah 2 biji kuih donut yang gebu dan besar, pas abes mengajar aku pon melantak donut tersebut bersame2 kudap2an yg lain...bile tghrai terasa perot still full...
ape ag...waktu rehat layn citer lah....hehehhe...
sembahyang zuhur pon aku g agak lewat...terasa kesejukan n teringin nak makan2 yang someting panas2 and pedas...dlm hati nasi gorng ayam ok gak...bile turun kat kafe ade 2 benda yang aku nak makan tapi aku kne pilih satu pisang goreng ke mee hoon soup dgn sambal kicap...of coz la aku pilih mee hoon soup dgn sambal kicap....pas tu plus ngan air sirap panas....hurh best2....
kenyang peyot ni....ish ape lah aku ni asyik melayan perot jew...nape eh...hihihihi..

No comments:

Post a Comment