become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

S>A>H>A>B>A>T....J>M>T>I

sahabat....
korang ade sahabat????
sahabat yang macamane korang inginkan...
tentulah sahabat yang memahami, ambil berat dan sanggup tolong kite waktu susah n boleh menangis bersama2...tu lah SAHABAT bagi saye....
walaupon x lame tapi mesra...dan saling mempercayai...kekadang ade sedikit rase tersinggung...tapi itu lumrah hidup bersahabat...
mule2 aku posting kat JMTI...kat situ lah bermula nye persahabatan...sbb masing2 berkongsi cerita yang lebih kurang same...masing2 mempunyai impian...setelah sebulan aku ke CIAST tok berkursus selama 9 bulan...di situ terjumpa dgn pelbagai kerenah sahabat...mmmmm macm2 warna...
setelah tamat kursus...balik semula ke JMTI untk intership....time ni lah aku rasa sahabat adalah teman yang paling rapat bagi aku yang dok berjauhan dr keluarga n suami....sebab ada sahabat lah aku jadi kuat, aku hepi walaupon berjauhan...tapi itu sume sementara....bile ade satu berita memanggilku tuk berkhidmat berhampiran keluarga maka terputuslah jarak antara aku dan sahabat2 di JMTI....sgt sedeh...tapi aku x boleh nak layan kesedihan itu...walaupon sebenarnye ade gak air mate yang tumpah...tapi dlm hati ni ingat pesan mak...banyakkan istigfar walau ape pon berlaku...sbbb sume itu ade hikahnye,...insyallah...tuhan maha mengetahui...
buat shabat ku nuru hanida, jayidah, oze, zuraini, tuan azrudi, rahim n juga zali...
terima kasih....

nnt bile ade mase aku upload lah gambo2 dieorang ni....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment