become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17, 2011

eh lamenye x menulis....ops menaip lah..

ea eh...lamenye aku x bukak blog ni...dok sebok dgn hal2 lain...padahal dah berjanji nak berajin2nan mereka2 cerita eh bergosip owh tidak.... ye la...buat blog ni pon sebab ade kursus yang menyebabkan kne wat blog konon ye kne share ilmu ngan student2 ku...klu x nanti aku x dapat sijil VTO...tapi kan aku makin mengarut d suruh buat blog education aku buatnye blog tuk merepek2 repek jek....hahahha.... padahal excited 2 minit jew time tuh...pas tu x tau kesah...ni ha, baru igat password nka bukak balik blog ku ini... dari bulan 3 taun lepas then skang da bulan bpe eh...ops sudah bulan 4 ka???? mmmm rupenye aku sudah bertukar status leh.... sibuk ngan hal peribadi...sibuk gak ngan hal2 keje...tapi aku dpt gak kawen....Yippie..!!!!! kite cite bab kawen mengawen ye kat post akan datang...jap ag jew... ni....

No comments:

Post a Comment