become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

taun depan nyer....

mmmm...smalam ena, opismate aku inform...hisham opismate aku gak nak sambung PH.d bln 2 taun depan nie...hwaaaaaa.....abeslah jabatan elektronik kekurangan staf yang sangat2 kritikal...
en. ibrahim aka retired on mach next year, hana pulak will attend da padagogy course yang tertangguh sekian lamanya itu....sape jek yang ado???
tinggalah 4 orang penagjar terkontang kanting ni beserta KB yang BZ tu....mmmm boleh ke cover tuk ajar dak2 sem depan nieh?
tu belom ag buat kerja2 pengurusan, kursus2 yang akan datang.....hwaaaa risaunye aku, coz aku taknak lah stess2 sbb preggy...

x pe lah tanamkan niat dari sekarang bekerja kerana ALLAH....semoga ilmu2 yang aku turunkan kat die orang ni lebih barokah...amin...

saya jugak nak anak saya pandai dan bijak sedunia!!!! amin...

with love....aidah

No comments:

Post a Comment