become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

besday gal...x sesuwai lah...

ish...cam gedik jek tajuk tu kan...
ape pon aku nak gak tulis cam tu...actually ni ari besday aku yang ke...OOOpsss, cam x caye kan umo aku _ _, ish tolonglah pecaya...knape nampak cam comel n awet mude ke...aku tau dah itu jawapan yang korang nak bagi kan....heheheh
apepon sempena hari ulangtahun kelahiran aku ni, aku nak wish pada diri sendiri agar aku dapat lah mencapai cite2 ku yang murni tu...korang x yah tau lah ape die...biar aku simpan dlm peti simpanan aku, hanya aku dan tuhan je yang tau...
terima kasih en. suami yang selama kamu bersama saya...kamu seorang yang penyabar dengan saye yang selalu berperangai cam anak kamu ini...tapi kamu mmg kelakar..to family yang sentiasa bgi fully support i love my family so much...n kawan2 yang sentiasa ada bersama aku memang sayang korang ar....

No comments:

Post a Comment