become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

ujian tuhan...aku redha apa jua takdir ku..


assalamualikum...hai lame jugak aku x menulis...
masa yang x terluang atau malas menulis? tu je la jawapan yang tepat.
sebenarnye banyak perkara terjadi dlm idupku bln lepas...tapi satu benda yang aku x boleh lupe. "mungkin ini bukan rezeki kamu, mungkin tuhan ambik dia ada sebabnya..." hanya kata2 itu membuat aku lebih semangat untuk terus kan perjuangan seorang insan yang x berdaya ini....
terima kasih suami, emak ,kakak, abang kawan2 n sume yang memberi sokongan moral kepada aku. aku sudah redha dengan pemergian janin yang aku baru kandungi sebulan setengah itu....x pe lah bukan rezeki aku seawal ini...
insyallah jika tuhan kehendaki, ia akan memberi....

No comments:

Post a Comment