become as mommy


Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

suprised...........................betol je aku spelling nih???


huhuhu, cam bengap gak aku ni bile nak spelling suprised pon siap kne bukak goggle translator...ni la itu la pentingnye english education....
aku sebenarnye nak citer kegembiraan n kemaluaan ku yang sangat2...duduk jauh d perantauan ni kekadang banyak gak buat kite hepi kan...bile ade kawan2 yang secara x sengaja aku x tau die orang ni sayang gak kat aku...ye la aku ni kan macho..cam x dek perasaan sangat...
tapi semalam...ade lah tiga orang hamba allah ni buat besday terkejut untuk aku...isshhh terharu banget2 tau....tapi aku cam biase ar susah nak kuar ayaq mata ni...tapi dlm hati tuhan jew yang tahu...semoga kalian bertiga mendapat apa yang kalian hajati...aminnn, Ya Allah perkenankan lah doaku ini....amin..

1 comment: